diumenge, d’abril 13, 2008

DEL BESÓS AL LLOBREGAT

Aquest recorregut correspon a un tram del GR-92, el que va de Montcada i Reixach a Molins de Rei. El recorregut es senzill de seguir seguint les marques blanques i vermelles. De totes formes us en faig una petita cronologia.

00 min. Sortim de Montada i creuem sota l'autopista i comencem a remuntar un camí cap a un dipòsit.
20 min. Deixem el camí en una corba i seguim recte un sender, que baixa cap a una urbanització i després un polígon.
25 min. Creuem una carretera i anem en direcció al cementiri de Collserola.
30 min. Deixem la carretera i agafem un sender a la dreta en pujada.
35 min. Arribem a la carena i el sender s'aboca a un camí més ample. El deixem després d'uns 50 metres i agafem un sender a la dreta en baixada
55 min. S'acaba el sender i agafem un camí cap a la Vall de Sant Iscle.
1 h 15 min. Arribem a una ampla clariana amb un prat. Deixem aviat el camí, que gira a l'esquerra, i seguim per un sender.
1 h 45 min. S'ha acabat el sender, ben feréstce per cert, i tornem a ser a un camí ample. De seguida el deixem i tornem a agafar un sender a la dreta.
1 h 50 min. El sender arriba a un 'xiringuito'. Girem a l'esquerra per un camí que després deixem per un altre a la dreta, amunt i recte.
1 h 55 min. Travessem una carretera. A l'altre costat el tros de camí es correspon al de les Aigües. Hem de fer-ne molt poc tros, puix hem d'agafar un sender a la dreta i amunt.
2 h 30 min. Ja som prop del Tibidabo, en un aparcament vora la carretera de la Rabassada.
2 h 40 min. Travesem la Rabassada i anem cap al Tibidabo. Agafem un sender a la dreta.
2 h 45 min. S'acaba el sender i tornem a un camí.
2 h 50 min. Prenem un sender a l'esquerra i cap avall. Després es fa més ample.
3 h 20 min. Baixador de Vallvidrera. Aquí es pot agafar els FGC si es vol plegar.
3 h 25 min. Travessem la carretera, anem tot recte, prenem un camí de ciment a la dreta, i després un corriol a l'esquerra. De seguida torna el bon camí.
3 h 40 min. Can Sauró.
3 h 45 min. Deixem el bon camí i girem per un de més costerut a la dreta.
4 h 00 min. Hem deixat de pujar i anem per pla i bon camí.
4 h 10 min. Casa on girem a la dreta en baixada.
4 h 15 min. Hem de fer un tros de carretera, en lleugera baixada, fins retrobar el sender a la dreta.
4 h 30 min. Tornem a fer un tros de carretera.
4 h 50 min. Santa Creu d'Olerdola. Travessem recte i agafem un camí avall i a la dreta.
5 h 00 min. Masia Can Portell. Tot baixada per bon camí fins Molins de Rei.
5 h 30 min. Molins de Rei.

El temps, lògicament, pot variar molt depenent de les vostres condicions físiques. Els km són 27,5. El track és aquest.