dimarts, de juliol 15, 2008

MONTALEGRE 'EXPRESS'

Tornem altre cop a la Serra del Montroig. Aquesta vegada empendrem directament la pujada a l'ermita de Montalegre. Aparcarem el cotxe com les altres vegades, passat Sant Llorenç, en un camí que surt de la carretera a mà esquerra. Comencem a pujar pel camí que encara la serra i deixem un ramal que baixa a la dreta, i seguim en revolt cap a l'esquerra. Després travessem la via del tren i seguim pujant, fins que el camí fa un gir de quasi 180 graus. En aquest moments, seguim recte per un camí difuminat, que desseguida es converteix en sender. Poc després tornem a ser a un camí. L'agafem i seguim pujant, fins arribar vora un camp, que passem per la dreta. Al final comença un sender, que seguim fins que arriba a un altre camp, que tornem a travessar per la seva dreta, fins arribar al camí que puja directe a l'ermita. Així doncs seguim aquest camí, trobem una cruïlla on diu Montalegre a l'esquerra. I així arribem fins dalt. Un cop a dalt, comencem a baixar, però en unes fites que veiem desseguida al camí, el deixem i anem a l'esquerra pel sender. Acaba el sender tornant al camí, però el creuem, i seguim per la fites de l'altre costat. Baixem pel sender, fins que aquest es bifurca, i anem a l'esquerra, on trobem el camí de pujada. N'hem de fer molt poc tros, perqué desseguida trobem el camp de conreu últim que haviem creuat. A partir d'aquí el camí és le mateix de baixada. El track.

Jordi ha dit...

Què passa, ja no hi ha més cami que repetim? A veure quan fem Montalegre amb BTT, això si que serà una fita.Plat petit des de baix i anar fent el molinet.